Renginiai

, Vilnius

„Kokybės vadyba sveikatos sistemoje: teorija ir praktika“ I dalis „Kokybės vadybos sveikatos sistemoje pagrindai ir vidaus medicininis auditas“ (renginys Vilniuje)

Datos
Renginio dienos:
2018-11-21
2018-11-22
2018-11-23

Vieta:
Vilnius

Trukmė:
24 ak.val.

Mokymo programa skirta suteikti medicininio audito vadovams ir auditoriams žinias ir įgūdžius, reikalingus užtikrinant, palaikant bei gerinant įstaigos veiklos kokybę, atliekant vidaus medicininius auditus bei užtikrinant kitas jiems teisės aktuose pavestas funkcijas. Įgytos žinios galės būti panaudojamos praktinėje veikloje nuolat gerinant teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę.

Tikslas:

Daugiau...

, Panevėžys

Darbo teisės aktualijos viešosioms ir biudžetinėms įstaigoms (renginys Panevėžyje)

Datos
Renginio dienos:
2018-11-22

Vieta:
Panevėžys

Trukmė:
8 ak.val.

Kviečiame asmens sveikatos priežiūros įstaigų, kitų viešųjų ir biudžetinių įstaigų vadovus, personalo specialistus, teisininkus į vienos dienos kursus, kurių metu sužinosite, kaip tinkamai taikyti darbo kodekso nuostatas.

Dalyviams aktualūs klausimai:  

  • darbo sutarčių sudarymas, naujos darbo sutarčių rūšys, terminuotos darbo sutartys
  • darbo sutarčių nutraukimas, procedūros ir garantijos;
Daugiau...

, Vilnius

Gero aptarnavimo odontologijos įstaigoje dėsniai (renginys Vilniuje)

Datos
Renginio dienos:
2018-12-14

Vieta:
Vilnius

Trukmė:
8 ak.val.

Seminaro metu sužinosite, kaip kalbėtis ir elgtis su pacientais, kad jie sugrįžtų ir jus rekomenduotų kaip profesionalų, patikimą specialistą. Seminaro turinys: Aptarnavimo samprata. Kas yra geras aptarnavimas? Kodėl pacientai prisiriša prie savo odontologo? Didžiausios pacientų aptarnavimo klaidos. Kas yra geras odontologas? Kokios asmeninės savybės privalomas darbe su pacientais? Ko iš mūsų tikisi pacientas? Pasitikėjimo formavimas. Išskirtinumo ir teigiamo įvaizdžio formavimas. Bendravimo su pacientu svarbūs momentai. Pirmo įspūdžio efektas.  Skirtingi pacientai ir prisiderinimas prie jų. Partnerystės santykių formavimas. Įtaka klientų aptarnavimo metu. Įtakos didinimas- metodai ir technikos.  Sudėtingos situacijos su klientais. Konfliktai, jų sprendimo strategijos. Kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su

Daugiau...

, Vilnius

Kokybės vadyba sveikatos sistemoje: teorija ir praktika II dalis. Sveikatos priežiūros įstaigų kokybės vadybos sistema. Kokybės vadybos principų diegimas (renginys Vilniuje)

Datos
Renginio dienos:
2018-12-19
2018-12-20
2018-12-21

Vieta:
Vilnius

Trukmė:
24 ak.val.

Mokymo programa skirta suteikti medicininio audito vadovams ir auditoriams žinias ir įgūdžius, reikalingus užtikrinant, palaikant bei gerinant įstaigos veiklos kokybę, atliekant vidaus medicininius auditus bei užtikrinant kitas jiems teisės aktuose pavestas funkcijas. Įgytos žinios galės būti panaudojamos praktinėje veikloje nuolat gerinant teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę.

Tikslas:

  • Dalyviai kursuose susipažins su nauju
Daugiau...

, Vilnius

Žmogiškųjų išteklių valdymas (renginys Vilniuje)

Datos
Renginio dienos:
2019-01-23
2019-01-24
2019-01-25

Vieta:
Vilnius

Trukmė:
24 ak.val.

Programa parengta pagal Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų vadovų privalomojo kvalifikacijos tobulinimo tvarkos aprašą (LR Sveikatos apsaugos ministro 2015-05-29 įsakymas Nr. V-667).

Tikslinė grupė: asmens sveikatos priežiūros įstaigų vadovai, filialų vadov

Daugiau...