Bendravimo su pacientais įgūdžių tobulinimas

Mokymų programa patvirtinta LR Sveikatos apsaugos ministerijos – gydytojams, slaugytojams įskaitomos kvalifikacijos tobulinimosi valandos  ( 16 ak. val) dėl licencijos pratęsimo.

Seminaro metu sužinosite, kaip kalbėtis ir elgtis su pacientais, kad jie sugrįžtų ir jus rekomenduotų kaip profesionalų, patikimą specialistą.

Seminaro turinys:

  • Aptarnavimo samprata. Kas yra geras aptarnavimas? Didžiausios pacientų aptarnavimo klaidos.
  • Kas yra geras gydytojas, slaugytojas? Kokios asmeninės savybės privalomas darbe su pacientais? Ko iš mūsų tikisi pacientas? Pasitikėjimo formavimas. Išskirtinumo ir teigiamo įvaizdžio formavimas.
  • Bendravimo su pacientu svarbūs momentai. Pirmo įspūdžio efektas.  Skirtingi pacientai ir prisiderinimas prie jų. Partnerystės santykių formavimas.
  • Įtaka bendravimo su pacientu metu. Įtakos didinimas- metodai ir technikos. 
  • Sudėtingos situacijos su klientais. Konfliktai, jų sprendimo strategijos. Kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su pacientu ir nežeminant asmeninės savigarbos. Ar klientas visuomet teisus? Kaip atskirti piktnaudžiaujantį pacientą ir kaip su juo elgtis?

Seminaro nauda:

  • Dalyviai sužinos kaip elgtis, kalbėtis su pacientais, kad jie sugrįžtų ir rekomenduotų savo gydytoją kaip profesionalų, patikimą specialistą;
  • Išmoks bendrauti su sudėtingais pacientais;
  • Susipažins su įtakos darymo principais;
  • Išmoks kurti pasitikėjimu ir partneryste grįstus santykius su pacientais.

Tikslinė grupė: sveikatos priežiūros įstaigų vadovai, gydytojai, slaugytojai, administratoriai.

Daugiau informacijos apie seminarą teikiama tel. +370 636 16903 arba el. paštu info@evsgroup.lt

Print Friendly, PDF & Email