Gero aptarnavimo odontologijos įstaigoje dėsniai

Seminaro metu sužinosite, kaip kalbėtis ir elgtis su pacientais, kad jie sugrįžtų ir jus rekomenduotų kaip profesionalų, patikimą specialistą.

Seminaro turinys:

  • Aptarnavimo samprata. Kas yra geras aptarnavimas? Kodėl pacientai prisiriša prie savo odontologo? Didžiausios pacientų aptarnavimo klaidos.
  • Kas yra geras odontologas? Kokios asmeninės savybės privalomas darbe su pacientais? Ko iš mūsų tikisi pacientas? Pasitikėjimo formavimas. Išskirtinumo ir teigiamo įvaizdžio formavimas.
  • Bendravimo su pacientu svarbūs momentai. Pirmo įspūdžio efektas.  Skirtingi pacientai ir prisiderinimas prie jų. Partnerystės santykių formavimas.
  • Įtaka klientų aptarnavimo metu. Įtakos didinimas- metodai ir technikos. 
  • Sudėtingos situacijos su klientais. Konfliktai, jų sprendimo strategijos. Kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos. Ar klientas visuomet teisus? Kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir kaip su juo elgtis.

Seminaro nauda:

  • Dalyviai sužinos kaip elgtis, kalbėtis su klientais, kad jie sugrįžtų ir rekomenduotų savo odontologą kaip profesionalų, patikimą specialistą;
  • Išmoks bendrauti su sudėtingais klientais;
  • Susipažins su įtakos darymo principais;
  • Išmoks kurti pasitikėjimu ir partneryste grįstus santykius su pacientais.

Tikslinė grupė: odontologijos paslaugas teikiančių įstaigų vadovai, gydytojai, administratoriai.

Seminaro laikas: 9.00 – 16.20 val. (8 ak.val.)

Lektorius: Juris Belte

Investicija dalyviui: 105 €

Į kainą įskaičiuota: dalomoji medžiaga, diplomai, lektoriaus konsultacijos ir praktiniai patarimai seminaro metu, 2 kavos pertraukėlės

Daugiau informacijos apie seminarą teikiama tel. +370 636 16903 arba el. paštu info@evsgroup.lt

 

Print Friendly, PDF & Email