Slaugos psichologija: krizių valdymas

Mokymo tikslas

Suvokti, kas yra stresas ir krizė slaugytojų darbe, išmokti, kaip pajusti ir kontroliuoti savo mintis, tam, kad net ir sudėtingiausiose situacijose išliktumėte ramūs, kaip sukurti harmoningą ir atvirą atmosferą, tiek kolektyve, tiek pacientų palatoje.

Mokymo turinys

Slaugos psichologija: krizių valdymas

• Kaip valdomas stresas dirbant su sudėtingais pacientais?
• Kokie yra sudėtingų pacientų tipai, bei darbo specifika slaugant ir prižiūrint juos?
• Kaip reguliuoti savo psichologinę įtampą, kai aplinkui vien tik krizės?
• Kas padeda reguliuoti negatyvaus streso ir krizių pasekmes?
• Kaip panaudoti streso energiją, siekiant savų bei komandinių tikslų?
• Kokie yra nuotaikų ir emocijų teoriniai ir praktiniai skirtumai – kodėl tai svarbu dirbant su pacientais?
• Kokios yra impulsyvaus elgesio valdymo metodikos?

Slaugos psichologija – emocinio streso valdymas

• Kaip emociškai pasiruošti darbui su sudėtingais ar mirštančiais pacientais?
• Kaip valdyti vidinį nerimą savyje ir, kaip padėti jį suvaldyti kituose?
• Kaip reaguoti į stresines situacijas, kad darbinis produktyvumas išliktų
• Kaip nuimti įtampą ir nuovargį po intensyvaus naktinio budėjimo?
• Kokie yra praktiniai pratimai emocinio streso valdymui?
• Kaip susitaikyti su netektimi, kuri stipriai palietė ir jus?
• Kaip nepasiduoti momentinėms nuotaikoms ir neišsilieti ant nekalto paciento?

Slaugos psichologija – pagalba krizių metu

• Kaip pranešti emociškai sudėtinga naujieną?
• Kokia yra fizinio kontakto, gestų ir pozų reikšmė?
• Kaip elgtis su žmogumi, kuris ką tik sužinojo skaudžią naujieną?
• Kokios yra nelaimės ir netekties stadijos?
• Kaip informacijos deficitas veikia mūsų emocijas? Kaip to išvengti?
• Koks yra pozityviosios psichologijos poveikis sergantiems ligoniams?
• Koks yra gydytojo žodžio ir vaistų psichologinis poveikis sergančiajam?
• Kaip įtikinti pacientą atlinkti reikiamas procedūras ar gerti išrašytus vaistus?

Mokymo metodika

Impulsyvaus elgesio valdymo metodikos;
Emocinis nuotaikų demonstravimas;
Įtampos bei nuovargio pašalinimo pratimai;
Pozų, gestų, fizinio kontakto reikšmių išaiškinimas.

Mokymo rezultatai

Mokymo metu įgyjamos žinios ir įgūdžiai, kurie naudingi siekiant efektyviai valdyti įvairias krizines situacijas sveikatos priežiūros specifikoje. Mokymo dalyviai jausis užtikrintesni savo veiksmų efektyvumu ir sugebės priimti teisingus sprendimus, leisiančius suvaldyti stresines situacijas.

Minimali mokymo trukmė vienai grupei – 24 ak. val.

Daugiau informacijos apie kursus tel. +370 636 16903 arba el.paštu info@evsgroup.lt

Print Friendly, PDF & Email