Seminaro metu sužinosite, kaip kalbėtis ir elgtis su pacientais, kad jie sugrįžtų ir jus rekomenduotų kaip profesionalų, patikimą specialistą.

Kvalifikacijos suteikimas: patvirtinta LR Sveikatos apsaugos ministerijos.

Tikslinė dalyvių grupė – odontologijos paslaugas teikiančių įstaigų vadovai, gydytojai, administratoriai.

Mokymų trukmė: 8 ak. val.

Daugiau informacijos apie kursus teikiama tel. : +370 636 16903 arba el. paštu: info@evsgroup.lt

Mokymų temos:

  • Aptarnavimo samprata. Kas yra geras aptarnavimas? Kodėl pacientai prisiriša prie savo odontologo? Didžiausios pacientų aptarnavimo klaidos.
  • Kas yra geras odontologas? Kokios asmeninės savybės privalomas darbe su pacientais? Ko iš mūsų tikisi pacientas? Pasitikėjimo formavimas. Išskirtinumo ir teigiamo įvaizdžio formavimas.
  • Bendravimo su pacientu svarbūs momentai. Pirmo įspūdžio efektas.  Skirtingi pacientai ir prisiderinimas prie jų. Partnerystės santykių formavimas.
  • Įtaka klientų aptarnavimo metu. Įtakos didinimas- metodai ir technikos. 
  • Sudėtingos situacijos su klientais. Konfliktai, jų sprendimo strategijos. Kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos. Ar klientas visuomet teisus? Kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir kaip su juo elgtis.

Mokymų lektorius:  Juris Belte

Mokymų kaina: dėl kainos teirautis

*Atsiradus laisvai vietai į mokymus, su Jumis susisieks įmonės konsultantas