Odontologijos mokymai

Seminaro metu sužinosite, kaip įgyvendinti infekcijų kontrolės procedūras bei vykdyti infekcijų profilaktiką odontologijos įstaigoje.

Seminaro turinys:

  • Tarptautinės ir Lietuvoje galiojančios infekcijų kontrolę reglamentuojančios higienos normos ir rekomendacijos odontologines paslaugas teikiančioms įstaigoms.
  • Kokios standartinės izoliavimo ir papildomos administracinės priemonės bei kompetencijos reikalingos praktikoje įgyvendinti daugumą infekcijų kontrolės procedūrų ir vykdyti plintančių infekcijų profilaktiką.
  • Su sveikatos priežiūra susijusios infekcijos ir jų priežastys: atvejų apibrėžtys, statistika, sukėlėjai ir jų atsparumo antimikrobiniams preparatams problema, su sveikatos priežiūra susijusių protrūkių pavyzdžiai, pagrindiniai rizikos veiksniai.
  • Pagrindiniai rankų higienos, aplinkos dezinfekcijos ir medicininių atliekų tvarkymo reikalavimai ir reglamentavimas.

 

Seminaro nauda:

  • Dalyviai sužinos apie infekcijų kontrolės reikalavimus odontologijoje, gilins žinias infekcijų kontrolės reglamentavime.
  • Sužinos, kokios yra naujausios infekcijų kontrolės rekomendacijos odontologijos įstaigoms.
  • Išmoks rengti infekcijų kontrolės procedūrų vadovo procedūras.
  • Sužinos, kaip tinkamai pasirinkti reikalavimus atitinkančias valymo, dezinfekcijos, antiseptines priemones.

 

Tikslinė grupė: gydytojai odontologai, dantų technikai, burnos higienistai, gydytojų odontologų padėjėjai.

Daugiau informacijos apie seminarą teikiama tel. +370 636 16903 arba el. paštu info@evsgroup.lt

 

Seminaro metu sužinosite, kaip kalbėtis ir elgtis su pacientais, kad jie sugrįžtų ir jus rekomenduotų kaip profesionalų, patikimą specialistą.

Seminaro turinys:

  • Aptarnavimo samprata. Kas yra geras aptarnavimas? Kodėl pacientai prisiriša prie savo odontologo? Didžiausios pacientų aptarnavimo klaidos.
  • Kas yra geras odontologas? Kokios asmeninės savybės privalomas darbe su pacientais? Ko iš mūsų tikisi pacientas? Pasitikėjimo formavimas. Išskirtinumo ir teigiamo įvaizdžio formavimas.
  • Bendravimo su pacientu svarbūs momentai. Pirmo įspūdžio efektas.  Skirtingi pacientai ir prisiderinimas prie jų. Partnerystės santykių formavimas.
  • Įtaka klientų aptarnavimo metu. Įtakos didinimas- metodai ir technikos. 
  • Sudėtingos situacijos su klientais. Konfliktai, jų sprendimo strategijos. Kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos. Ar klientas visuomet teisus? Kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir kaip su juo elgtis.

 

Seminaro nauda:

  • Dalyviai sužinos kaip elgtis, kalbėtis su klientais, kad jie sugrįžtų ir rekomenduotų savo odontologą kaip profesionalų, patikimą specialistą;
  • Išmoks bendrauti su sudėtingais klientais;
  • Susipažins su įtakos darymo principais;
  • Išmoks kurti pasitikėjimu ir partneryste grįstus santykius su pacientais.

 

Tikslinė grupė: odontologijos paslaugas teikiančių įstaigų vadovai, gydytojai, administratoriai.

Daugiau informacijos apie seminarą teikiama tel. +370 636 16903 arba el. paštu info@evsgroup.lt

Dalyvių registracija