Nuotoliniai kvalifikacijos kėlimo mokymai:  „Sudėtingų bendravimo situacijų, streso ir konfliktų valdymas medicinos darbuotojų darbe“

Tikslas – Suteikti praktinių žinių ir įgūdžių būtinų medicinos darbuotojų streso valdymui bei profesionaliam bendravimui su pacientais sudėtingų situacijų ir konfliktų metu.

Tikslinė klausytojų grupė: medicinos gydytojas (visos kvalifikacijos), bendrosios praktikos slaugytojas (visos kvalifikacijos), akušeris (visos kvalifikacijos), medicinos psichologas (visos kvalifikacijos), gydytojas odontologas (visos kvalifikacijos), dietistas (visos kvalifikacijos), ergoterapeutas (visos kvalifikacijos), ergoterapeuto padėjėjas (visos kvalifikacijos), kineziterapeutas (visos kvalifikacijos), kineziterapeuto padėjėjas (visos kvalifikacijos), masažuotojas (visos kvalifikacijos), optometrininkas (visos kvalifikacijos), paramedikas (visos kvalifikacijos), visuomenės sveikatos specialistas, socialiniai darbuotojai, slaugytojo padėjėjai.

Kvalifikacijos suteikimas: patvirtinta LR Sveikatos apsaugos ministerijos.

Mokymų trukmė: 6  ak. val.

Daugiau informacijos apie kursus teikiama tel. : +370 636 16903 arba el. paštu: info@evsgroup.lt

Mokymų temos:

  • -Bendravimas mediko darbe. „Auksinė bendravimo taisyklė“ arba kaip kurti gerus santykius su pacientais įvairiose bendravimo situacijose? Kokią įtaką sudėtingų bendravimo situacijų valdymui turi medicinos personalo asmeninės savybės: gebėjimas klausti ir girdėti, emocinis intelektas, empatija, atjautą, pagarba ir kt.?
  • -Konflikto dinamika ir nusiskundimų bei pretenzijų valdymas. Kuo skiriasi sudėtinga bendravimo situacija nuo konflikto? Kada atsiranda konfliktas? Kaip elgtis skirtinguose konflikto vystymosi etapuose?
  • -Autopilotas ir sąmoningumas. Kaip veikia mūsų smegenys ir kodėl yra sunku susivaldyti, kai pacientas nevykdo įsipareigojimų, turi nepagrįstus reikalavimus, kaltina, pyksta ar elgiasi nemandagiai?
  • -Nuostatos ir įsitikinimai. Kokie įsitikinimai ir nuostatos skatina streso ir konflikto atsiradimą bendraujant su pacientais? Ką ir kaip mes suvokiame ir ar visada tai yra tiesa? Kaip koreguoti asmeninius, konfliktą skatinančius įsitikinimus?
  • -Streso valdymas. Praktinė dalis. (tęsiama ir po pertraukėlės). Kaip nusiraminti po sudėtingos bendravimo situacijos ar konflikto ir neprarasti profesionalumo? (Trumpi emocijų ir streso valdymo pratimai, kurie padės atgauti jėgas.)
  • -Konflikto valdymo strategijos. Praktinė dalis. Kada ir kokią strategiją pasirinkti? Ar visos konflikto valdymo strategijos yra tinkamos bendraujant su pacientu?
  • -Kalbos struktūra konfliktinių situacijų metu – pokalbio algoritmas. Praktinė dalis. Kaip kalbėti su supykusiu, nemandagiu, garsiai emocijas reiškiančiu pacientu? Kaip valdyti pyktį ir kitas konfliktą lydinčias emocijas?

Mokymų lektorė: Vega Dikčienė. Ilgametę pradinio darbo patirtį turinti įgūdžių trenerė konfliktų ir emocijų valdymo srityje. Lektorė veda mokymus įmonėms ir organizacijoms virš 20 metų. Vega kelia kvalifikaciją bei kaupia praktinio darbo patirtį šiose srityse – sudėtingos bendravimo situacijos ir jų valdymas, konfliktų prevencija, klientų aptarnavimas ir pretenzijų valdymas.

Mokymų kaina: 72 €

*Atsiradus laisvai vietai į mokymus, su Jumis susisieks įmonės konsultantas